۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۷۱۰
Ghore Keshi Mosabeghat Footsal (5)

قرعه‌کشی مسابقات فوتسال بین دانشجویان دانشکده‌های دانشگاه علامه طباطبائی به میزبانی خوابگاه شهید همت برگزار شد.


به گزارش عطنا، سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در خوابگاه شهید همت حاضر شدند تا مراسم قرعه‌کشی انجام شود.


تیم تربیت‌بندی از دانشکده تربیتی بدنی و علوم ورزشی، شهید ورامینی از دانشکده علوم اجتماعی و ستارگان مدیریت از دانشکده مدیریت و حسابداری تیم‌هایی بودند که به عنوان سرگروه انتخاب شدند.


احمد محمودی، مسئول برگزاری این مسابقات در جمع سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال بین دانشکده‌ای دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت هفته خوابگاه‌ها برگزار شده و در مجموع 19 تیم در آن شرکت کرده‌اند و رقابت‌ها به صورت دو حذفی است.


وی با بیان اینکه برای داوری این مسابقات از داوران خارج از دانشگاه استفاده می‌شود تا جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای باقی نماند، گفت: از تمامی دانشجویان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات انتظار داریم، نماینده خوبی برای دانشگاه باشند.



محمودی با اشاره به اینکه تیم‌ها باید 30 دقیقه قبل از  شروع بازی در سالن محل برگزاری حضور داشته باشند، یادآور شد:  ⛔داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل قلم بند (ساق بند) برای همه بازیکنان اجباری است و در صورت عدم همراه داشتن تجهیزات ایمنی از حضور بازیکنان در مسابقه، قطعاً جلوگیری می‌شود.


وی با بیان اینکه دانشجویانی که از پایان‌نامه خود دفاع کرده دیگر دانشجو محسوب نشده و نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند، افزود: در صورت مشاهده اینگونه بازیکنان در یک تیم، تخلف محسوب شده و نتیجه به نفع تیم حریف، سه بر صفر اعلام می‌شود.


وی تصریح کرد: اﻧﺘﺨﺎﺏ ﺑﺎﺯﻳﻜﻨﺎﻥ ﻫﺮ ﺗﻴﻢ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ دانشکده‌ای است که  نفرات هر تیم در یک لیست به تأیید و مهر آموزش دانشکده قرار گرفته‌اند و از هر دانشکده میتوانند بیش از یک تیم در این مسابقات شرکت کنند.


محمودی با بیان اینکه تعداد اعضای هر تیم 9 نفر بازیکن و یک نفر سرپرست یا مربی است، گفت: آیین‌نامه و مقررات مربوط به مسابقات در اختیار سرپرستان تیم‌ها قرار داده شده است.


وی افزود: تمامی تیم‌های شرکت‌کننده هنگام ورود به خوابگاه شهید همت حتماً باید دو کارت شناسایی شامل کارت دانشجویی و کارت معتبر دیگر به همراه داشته باشند.


این مسابقات فوتسال بین دانشکده‌ای دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت هفته خوابگاه‌های برگزار می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم جوایز مناسبی اهدا خواهد شد.


برنامه روز اول مسابقات (پنجشنبه 07/02 / 1396)


مسابقه اول: تیم‌های تربیت بدنی 95 و استون، ساعت 20:15


مسابقه دوم: تیم‌های قشقایی و اخراجی‌های اقتصاد، ساعت 21:00


مسابقه سوم: تیم‌های حقوق و علوم سیاسی و سیاسی یونایتد، ساعت 45: 21


گفتنی است در مسابقات سال گذشته که به مناسب 16 آذرماه (روز دانشجو) برگزار شد، تیم‌های تربیت‌ بدنی، حقوق و علوم سیاسی و شهید ورامینی (علوم اجتماعی) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


گزارش تصویری: 


عکس: مهدی‌ جهانشالوراد 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار