۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۸۴۹۵
azmon doktori adbyat 95 (24)

نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ روز دوشنبه ۲۸ فروردین منتشر می‌شود و دفترچه راهنمای انتخاب رشته(دفترچه شماره 2) روز چهارشنبه 30 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


به گزارش عطنا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، نتیجه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان روز دوشنبه 28 فروردین منتشر می‌شود.


دفترچه راهنمای انتخاب رشته(دفترچه شماره 2) روز چهارشنبه 30 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


با توجه به ضوابط داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنان در روز دوشنبه 28 فروردین منتشر می‌شود، مجاز به انتخاب رشته شده باشند می‌توانند برای پذیرش در کد رشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد از شنبه 9 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه 13 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دفترچه دقیق انتخاب رشته با رعایت مفاد مندرج در اطلاعیه منتشره نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه دانشگاه مذکور نسبت به انتخاب رشته کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته مجاز انتخاب کنند.


امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان پذیر است.



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار