۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۷۷۷

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، جلسه پایان سال معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور کلیه کارکنان، در روز 18 اسفند ماه 93 در محل ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در این مراسم که با حضور دکتر ذکیانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مدیران حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد، کلیه کارکنان این معاونت گرد هم آمدند تا آئین تقدیر از اعضای خانواده معاونت فرهنگی را در سالی که گذشت به جا آورند.


مراسم با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.


سپس معاون فرهنگی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال 93 به تقدیر و تشکر از حوزه های مختلف معاونت فرهنگی پرداخت.


IMG_0120


وی گفت : مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با هدف به حداقل رساندن فاصله میان آموزش در دانشگاه و نیاز های واقعی جامعه از آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و هنری با استقبال فراوانی میان دانشجویان مواجه شده است.


دکتر ذکیانی در همین زمینه افزود: این حوزه پیشرفت بسیار خوبی داشته و من از زحمات مسئول این مرکز،جناب آقای علیرضاکیایی تشکر می کنم. هدف مااز ایجاد این مرکز این است که به سمت تربیت واقعی نیروی انسانی و افزایش مهارت دانشجویان پیش برویم.با راه اندازی این مرکز دوستانی که در انجمن های علمی و کانون ها،کارگاه های آموزشی برگزار می کردند، ورود این مرکز به عرصه فعالیت را به عنوان رقیبی تازه برای خود تصور می کردند اما با گذشت زمان دریافتند که مرکز آموزش نه تنها با آن ها به رقابت نمی پردازد بلکه در جهت تسهیل انجام فعالیت های آنان گام برداشته و به عبارتی دیگر باری از روی دوش آن ها برمی دارد.معاون فرهنگی دانشگاه علامه اظهار داشت: نسخه آزمایشی سایت باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) نیز از اول بهمن ماه سال 93 توسط تیمی از دانشجویان فعالیت خود را آغاز کرده است.


دکتر ذکیانی ضمن تشکر از عوامل سایت از فعالیت های باشگاه خبری ابراز خرسندی نمود و افزود: امید داریم که عطنا در خدمت اهداف دانشگاه به ویژه معاونت فرهنگی باشد. من معتقدم یا این که عطنا به تازگی شروع به فعالیت کرده، این ظرفیت را دارد که تا 50% در جهت دسترسی به آرمان های دانشگاه و کم کردن فاصله بین دانشجو و دانشگاه و به نوعی افزایش تعامل و ارتباط دانشجو با دانشگاه پیش برود.


حوزه دیگری که از آن تقدیر به عمل آمد واحد «کرسی های آزاد اندیشی» بود که وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به طور جدی از دانشگاه خواسته بود که جلسات کرسی های آزاد اندیشی برگزار کنند.دکتر ذکیانی از مریم ناظر مسئول برگزاری کرسی ها بابت زحمات وی تشکر و قدر دانی کرد.


در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه به تقدیر و تشکر از یوسف اسکندری در حوزه امور کانون ها،علیرضا قنبری در حوزه نشریات دانشجویی،زینب جلیلیان در حوزه انجمن های علمی-دانشجویی،ساناز صفردوست در حوزه تبلیغات، عیسی میرزایی و خدیجه خداوردی در حوزه امور خوابگاه های برادران و خواهران، فریبرز جعفری در حوزه برگزاری مراسم ها، زارع در حوزه امور عمومی، مرکز کارآفرینی و همکارانی که در حوزه حراست و مجموعه نگهبانی معاونت همکاری می کنند پرداخت.


در پایان لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از طرف معاونت فرهنگی دانشگاه به کارکنان اعطاء شد.


IMG_0173IMG_0112


IMG_0114IMG_0115


IMG_0127IMG_0130


IMG_0137IMG_0138


IMG_0148IMG_0158


گزارش و عکس: مهسا اکبری


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار