۱۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۰۸۷۸
ensan-resane-shenakht

پژوهشکده علوم شناختی هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی (ICCS 2017) را در اردیبهشت ماه سال 1396 در تهران برگزار می‌کند.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، همایش بین‌المللی علوم‌شناختی هر دو سال یکبار با شرکت دانشجویان، استادان و پژوهشگران ایرانی و غیر ایرانی حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.


یکی از اهداف پژوهشکده علوم شناختی به عنوان برگزارکننده همایش‌های بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی، کمک و مشارکت در فراهم کردن بستر لازم برای گردآوری، تبادل اطلاعات و تجربیات و گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک بین مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی و شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های علوم شناختی و همچنین توسعه مبادلات علمی و پژوهشی در این شاخه جدید علمی آنها با مراکز پژوهشی و آموزشی سایر کشورها با نگاه ویژه به کشورهای اسلامی است.


هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی  از 10 تا 14 اردیبهشت ماه 96 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.


موضوعات همایش از جمله عصب شناسی شناختی، روان‌شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی و مدلسازی شناختی، بازتوانی شناختی، نقشه‌برداری و تصویربرداری مغز، ارزیابی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، عصب شناختی بالینی(با تاکید بر اوتیسم و آلزایمر) و شناخت اجتماعی  را دربر می‌گیرد.


 در هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی، همانند همایش‌های قبلی آن علاوه بر برگزاری نشست‌های عمومی سخنرانی استادان ایرانی و غیر ایرانی مهمان و ارائه شفاهی چکیده مقاله‌های پذیرفته شده از سوی نویسندگان آنها، کارگاه‌های آموزشی توسط استادان زبده ایرانی و غیر ایرانی، میزگردها و سمپوزیوم‌های تخصصی مختلف درباره محورهای اصلی همایش تشکیل می‌شود.


بر اساس اعلام هیات علمی هفتمین همایش، علاقه‌مندان به حوزه علوم شناختی حداکثر تا اول آذرماه امسال فرصت دارند از طریق سامانه اینترنتی همایش به نشانی iccs.iricss.org چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.


مجموعه چکیده مقاله‌های پذیرفته شده از سوی همایش هفتم در نشریه علمی “Basic and Clinical NEUROSIENCE“ منتشر خواهد شد.


شرکت‌کنندگان در این همایش از امتیار بازآموزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برخوردار می‌شوند.


معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده علوم پزشکی تبریز، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی، پژوهشکده دانش‌های بنیادی، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شاهد، انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و بانک توسعه اسلامی از جمله سایر حامیان در برگزاری هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار