۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۹۳۰۳
hamayesh-e-pish-dabestani-520x340

به گزارش عطنا، همایش«پیش‌دبستانی؛ زیربنای عدالت آموزشی پایدار»، از سلسله همایش‌های توسعه عدالت آموزشی، در تاریخ یازدهم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.


این همایش در روز یکشنبه یازدهم مهرماه ۹۵، ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ در دانشگاه الزهرا (س)، برگزار خواهد شد.


بنابراین گزارش، برگزارکنندگان همایش، موسسه مطالعاتی حامیان فردا و موسسه پژوهشی آموزشی هم‌نوا و مشارکت کنندگان کلیدی، «کارگزاری بانک کشاورزی، وزرات آموزش و پرورش، معاونت آموزش ابتدایی»، «دانشگاه الزهرا، معاونت فرهنگی اجتماعی» و «شرکت ملی صنایع مس ایران» عنوان شده است.


در این همایش که به مناسبت هفته جهانی کودک برگزار می‌شود، بررسی زیربنای عدالت آموزشی پایدار و با هدف بهبود دسترسی کودکان استان‌های دو زبانه کشور، به پیش‌دبستانی باکیفیت، اعلام شده است.


از محورهای این همایش، بررسی موانع کودکان پیش دبستانی در استان‌های دو زبانه، عوامل زمینه ساز این موانع و چالش‌های آن، تحقق ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه جهت پوشش پیش‌دبستانی باکیفیت برای همه کودکان ۹ استان دو زبانه تا سال ۱۴۰۰، اعلام شده است.


در ایران، کودکان 9 استان کشور، دو زبانه‌اند و به جز فارسی، با زبانی دیگر نیز تکلم می‌کنند.


علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام، با شماره تلفن 02177941077 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی‌های اینترنتی www.hamanefarda.com و یا www.hamnava.org مراجعه کنند.


همچنین نظرسنجی فراخوان راهکارها و موانع مربوط به این همایش در آدرس زیر ارائه شده است و دبیرخانه همایش از علاقمندان خواسته است در این نظر سنجی شرکت کنند.


موانع


راهکارها


hamayesh-e-pish-dabestani

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار