۰۸ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۶۶۹

computer


سامانه آموزش عالی در راستای سیاست یکپارچه سازی نظام آماری بعدازظهر امروز توسط وزیر علوم رونمایی شد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، سامانه آموزش عالی بعدازظهر امروز توسط دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.


وزیرعلوم گفت: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک و اجرایی شدن شعار فناوری اطلاعات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به زودی سامانه‌های پژوهشی و دانشجویی نیز به بهره برداری خواهد رسید.


فرهادی خاطرنشان کرد: این سامانه به ساماندهی آموزش عالی کمک شایانی می‌کند.


در ادامه دکتر مجتبی شریعتی نیاسر اعلام کرد: معاونت آموزشی وزارت علوم مدتها در فکر راه اندازی سامان آموزش عالی بود که بعد از تلاش کارشناسان، این سامانه با دو هدف فعال شد.


وی ادامه داد: هدف اول یکپارچه سازی نظام آماری آموزش عالی بود چون منابعی که به آنها دسترسی داشتیم مختلف بود و این باعث می‌شد اختلاف آمارهایی بوجود آید.


معاون آموزشی وزارت علوم افزود: با توجه به اینکه در زمان تصمیم گیری نیاز به اطلاعات دیگری مانند اعضای هیئت گروه، گروهها، تعداد دانشجویان و مسائل دیگر وجود دارد، دانشگاهها می‌توانند در تصمیم گیری خود از اطلاعات این سامانه استفاده کنند.


وی تصریح کرد: از طریق این سامانه می‌توانیم درخواست دانشگاهها را به صورت آنلاین انجام دهیم و سرعت عمل رسیدگی به درخواست‌ها با این سامانه افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار