۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۷۹۴

confrance ab


ارزش‌گذاری اقتصادی در نظام تخصیص منابع آب و مدیریت عرضه و تقاضا و الزام‌های اقتصادی در مدیریت منابع آب از محورها و اهداف مهم این همایش است.


به‌گزارش عطنا به نقل از ایلنا، بررسی راهکارهای حصول درآمدهای پایدار به منظور تداوم خدمات بهینه توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات آب، افزایش بهره‌وری منابع آب، امکان تأمین آب برای تقاضاهای جدید و دستیابی به عدالت اجتماعی و توزیع دوباره درآمد از طریق تعرفه‌گذاری مبتنی بر هزینه تمام شده آب و ایجاد علاقه برای سرمایه‌گذاری در بخش آب از دیگر محورهای برپایی کنفرانس خواهد بود.


هدف برگزاری این کنفرانس تبادل نظر و اندیشه‌ها و بیان دیدگاه‌های متنوع اقتصاد آب بین مدیران ارشد بخش آب، اندیشمندان و اساتید دانشگاه‌ها، مراکز نظارتی و افزایش اگاهی مسئولان از مسائل آب کشور بوده و ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی بین مراکز علمی و بخش آب کشور از اهداف دیگر این همایش عنوان شده است.


این همایش با همکاری شرکت‌های مادر تخصصی آب و فاضلاب و مدیریت منابع آب کشوراز وزارت نیرو، اتاق بازرگانی ایران و هفت دانشگاه کشور اعم از دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد، شریف، علامه طباطبائی، بوعلی سینای همدان، اصفهان و سیستان برگزار می‌شود.


در کنار این همایش 6 کارگاه تخصصی نیز برگزار می‌شود و از میان 206 مقاله ارسالی به این همایش 166 مقاله پذیرفته شده است که 47 مقاله به‌صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار