۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۱۱۰

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، نخستین جلسه از سلسله نشست های علمی ـ پژوهشی گروه حقوق جزا و جرم شناسی با حضور اساتید خارجی شنبه 25 بهمن ماه 1393 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


این نشست با حضور پروفسور میشل مسه، خانم دکتر برنادت اوبر (از اساتید دانشگاه پواتیه فرانسه)، مسئولین و اعضای هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و جمعی از دانشجویان این رشته با محوریت موضوع حقوق کیفری ماهوی و شکلی اشخاص حقوقی در نظام کیفری فرانسه برگزار شد.


شایان ذکر است که دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی یکی از فعال ترین دانشکده ها در زمینه همکاری های بین المللی است و سابقه همکاری اساتید فرانسوی در این دانشکده به دو دهه قبل باز می گردد. با توجه به این که اندیشه رقابت علمی در حوزه علوم انسانی دستاورد دوران جدید مدیریتی است دکتر مؤذن زاده به بهانه توسعه دروس حقوق کیفری تطبیقی و با الهام از قوانین جدید قانون مجازات اسلامی پیگیری همکار های بین المللی را پیش گرفته است.


گفتنی است امضای تفاهم نامه مابین دانشگاه علامه طباطبائی و مؤسسه ماکس پلانت نخستین تفاهم نامه ای است که در راستای شناخت نظام های حقوقی صورت گرفته است.



مهسا اکبری


1


2


3


4

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار