۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۳۱

به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر افزود: به منظورایجاد فضای رقابتی در بین واحدهای دانشگاهی و با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی ، اولین المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز توسط این مرکز برگزار می شود.


وی تصریح کرد: دانشجویان سال سوم و یا چهارم مقطع کارشناسی پیوسته یا سال دوم مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد که در یکی از مجموعه های امتحانی مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و حقوق در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ثبت نام کرده اند می توانند در زمان دریافت برگه ورود به جلسه آزمون، علاقه مندی خود را برای شرکت در المپیاد اعلام کنند.


دانشیان افزود: تعداد ۲۰ نفر اول انتخاب شده از هر استان در هر رشته که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند به عنوان برگزیدگان مرحله اول المپیاد به دور نهایی آن راه پیدا خواهند کرد و مرحله نهایی این المپیاد در شهریور ماه با سوالات کاملا تشریحی و به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.


کارت ورود به جلسه امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه از طریق سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  قابل دریافت است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار