۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۸۱
faslname-Bidari

فصلنامه علمی بیداری متعلق به انجمن علوم‌سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی، از کلیه‌ی اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و متخصصان حوزه‌های علوم‌ سیاسی دعوت کرد تا 20 اردیبهشت مقالات خود را به این فصلنامه ارسال کنند.


به گزارش عطنا، فصلنامه علمی بیداری که از سوی انجمن علوم‌سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر می‌شود در راستای اعتلا، پیشرفت و نهادینه‌سازی علوم سیاسی اقدام به چاپ مقالات علمی-تخصصی می‌کند. در این راستا از کلیه‌ی اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و متخصصین حوزه‌های علوم‌ سیاسی (در تمامی مراکز علمی پژوهشی کشور) دعوت می شود تا مقالات خود را جهت چاپ در فصلنامه علمی انجمن علوم‌سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی «بیداری» به آدرس atu.bidari.mag@gmail.com ارسال کنند.


محورهای مقالات  این فصلنامه عبارتند از:




  1. سیاست در اسلام، انقلاب‌اسلامی و نظام جمهوری‌اسلامی

  2. اندیشه سیاسی در غرب و اسلام

  3. اقتصاد سیاسی و سیاست‌های اقتصادی

  4. روابط خارجی و نظریات روابط‌ بین‌الملل


گفتنی است طبق اعلام دفتر فصلنامه، علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ سوالات با شماره‌ی ۰۹۳۹۴۳۶۵۳۵۲ محمدجواد خوشنام، مدیر مسئول فصلنامه بیداری، تماس بگیرند. همچنین مقالات ارسالی به این فصلنامه می‌بایست در سایر همایش‌ها و نشریات، ارائه و چاپ نشده باشد و به صورت تایپ شده و ‌حداکثر در پنج صفحه‌ با فرمت word یا PDF در فونت کوچک ارسال شود.


مطابق اعلام دفتر فصلنامه، ارسال مقالات، الزاماً به معنای چاپ آن نیست و نتایج نهایی پس از بررسی داوران و استادان اعلام می‌شود.


لازم به ذکر است ارسال مقالات به این فصلنامه، حداکثر تا تاریخ 20  اردیبهشت 1395 مهلت دارد.


faslname-Bidari2


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار