۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۳۹۹۷

 به گزارش عطنا به نقل از مهر، اولین جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۵ عصر روز گدشته با حضور رئیس دانشگاه آزاد و سایر اعضا برگزار شد، در این جلسه نحوه انتشار نشریات دانشجویی در فضای مجازی بررسی و بودجه فرهنگی دانشگاه در سال ۹۴ نیز مورد تحلیل قرار گرفت.


1966767در ابتدای این جلسه، طه هاشمی با اشاره به تسریع در روند صدور مجوز نشریات دانشجویی اظهار داشت: انتشار نشریات دانشجویی یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی به شمار می رود چرا که معتقدیم یکی از شروط موفقیت دانشجویان برای ورود به عرصه های اجتماعی و فرهنگی فراهم کردن زمینه فعالیت آنها در دوران دانشجویی است.


وی با اشاره به تدوین آیین نامه انتشار نشریات مجازی، درباره ضرورت این موضوع خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی در بین نسل جوان با استقبال بسیاری روبروست، معاونت فرهنگی نیز در نظر دارد با تدوین آیین نامه ای براساس ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص به افرادی که قصد فعالیت در فضای مجازی دارند، کمک کند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با این کار سعی می کنیم تا مطالب در چارچوب اخلاقیات و مقررات دانشگاه منتشر شود.


در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی اعضا دراین باره مقرر شد، تدوین این آیین نامه به کمیسیون تخصصی شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی سپرده شود و پس از تصویب به مرحله اجرا درآید.


در ادامه این جلسه طه هاشمی به ارائه گزارشی در خصوص بودجه فرهنگی سال ۹۴ و میزان جذب آن توسط واحدها به ارائه گزارشی پرداخت و مقرر شد سیاست های کلی حوزه فرهنگی در سال ۹۵ در جلسه ای جداگانه و با حضور اعضا مورد بررسی قرار گیرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار