۲۵ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۰۳۳۸۹

عطنا - دانشگاه علامه طباطبایی در هفته پایانی دی ماه ۱۴۰۰ میزبان شش برنامه بین المللی با حضور استادانی برجسته از افغانستان، هندوستان، روسیه و ایران است.

گفتنی است که این نشست ها از شنبه ۲۵ دی ماه الی ۱ بهمن ماه برگزار می شود. 

بازدید از موزه اندونزی در قالب لایو اینستاگرام از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ در تاریخ ۲۵ دی ماه به همراه دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی و خوانش سیاسی - انتقادی از قصاید سعدی شاعر بزرگ ایرانی همراه با سخنرانی آقایان دکتر یاسر الوند و اقای محمد حسین فوکلائی در همان تاریخ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود.

در تاریخ ۲۷ دی ماه نیز نشست هم اندیشی و تبادل تجربه در زمینه راه های توسعه و رشد نهاد های تحصیلی خصوصی در افغانستان از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود.

در همان تاریخ دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه زبان شناسی مسکو کنفرانسی را با محوریت افغانستان در نیمه نخست دهه ۱۹۷۰، با مرور خاطرات پروفسور الکساندر پولیشچوک از ساعت ۱۹ الی۳۰ :۲۰ برگزار کرده و موسسه آموزش عالی بیمه اکو با همکاری دانشگاه جواهر لعل نهرو هم نشستی با محوریت غرب آسیا در نظریه های ژئوپلیتیک: چشم انداز ایران، از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به وقت دهلی و ۱۴ الی ۱۶ به وقت تهران برگزار می کند.

در ۲۹ دی ماه هم نشستی با محوریت اندیشه حقوق اسلام در برابر افراط گرایی و تروریسم با سخنرانی دکتر لئوئید رودولفویچ از ساعت ۳۰ :۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود.

برای مشاهده فهرست کامل برنامه های مذکور و نشانی اینترنتی دسترسی به آنها به این نشانی مراجعه کنید.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار