۰۸ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۳۳۳۶

عطنا- مسئولان دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و سندیکای شرکت های تولیدکنندۀ برق و نیروگاه های غیردولتی در ارتباط با گسترش همکاری ها و برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی پرسنل روابط عمومی، گفت و گو و تبادل نظر کردند.

این نشست با حضور دکتر علی اصغر کیا، سرپرست دانشکدۀ علوم ارتباطات، دکتر حسینعلی افخمی، مدیر گروه روابط عمومی، دکتر سیدرضا نقیب السادات، همکار گروه روابط عمومی، دکتر وحید رضایی‌تبار، مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه و همچنین مسئولان سندیکای شرکت های تولیدکنندۀ برق و نیروگاه های غیردولتی برگزار شد.

دکتر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات در این نشست ضمن معرفی بخش های مختلف دانشکده ارتباطات گفت: این دانشکده ظرفیت های بسیاری برای همکاری با بخش صنعت دارد. با وجود گروه روابط عمومی در این دانشکده همکاری های خوبی میان این نهاد می تواند شکل بگیرد و در این زمینه حاضریم تعاملات بیشتری داشته باشیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از ماموریت های جدید دانشگاه ارتباط آن با صنعت و جامعه است ، آغاز این همکاری می تواند مفید و ثمربخش باشد.

آغاز همکاری دانشکدۀ علوم ارتباطات با صنعت و جامعه

در ادامه مسئولان سندیکای شرکت های تولیدکنندۀ برق اظهار کردند که محصول تولیدی آنها برق و خریدار آنها دولت است. در زمینۀ همکاری با دانشکدۀ علوم ارتباطات می توان از ظرفیت گروه روابط عمومی استفاده کرد. واحدهای روابط عمومی این شرکت ها اغلب متخصص روابط عمومی نیستند و باید آموزش های لازم را ببینند که چگونه بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و خود و خدماتشان را معرفی کنند.

گفتنی است، امضای تفاهم نامه و قرارداد میان این دو نهاد و برقراری دوره های کوتاه مدت و میان مدت برای کارکنان روابط عمومی شرکت های تولیدکنندۀ برق و نیروگاه های غیردولتی از جمله دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار