۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۲۴۴

عطنا - از شنبه سیزدهم تا پنج شنبه هجدهم آذر ماه یازده برنامه و رویداد بین المللی در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور اساتیدی از نه کشور جهان برگزار می شود.

گروه زبان و ادبیات فارسی و معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری روز شنبه از ساعت 15 تا 17 دوره دانش ­افزایی زبان و ادبیات فارسی: ارزیابی آموزش زبان و ادبیات فارسی را برگزار می کنند که از آدرس https://meeting.atu.ac.ir/ch/persianlit  در دسترس است. 

مرکز تحقیقات میان رشته ای زبان و ادبیات و دانشگاه‌های تفلیس و گرجستان، دوره های مدرسه بین‌المللی روابط میان فرهنگی ایران و گرجستان: بخش اول:آشنایی با زبان گرجی و پیوندهای ادبی ایران و گرجستان
از دوران کهن تا به امروز را در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می کنند که از آدرس https://meeting.atu.ac.ir/ch/researchcenter قابل دسترس است.

دانشگاه علامه طباطبایی و خبرگزاری اسپوتنیک هم در روز دوشنبه سلسله سخنرانی های اسپوتنیک پرو: دوران جدید حقیقت را برگزار می کنند که از این آدرس و با کلمه عبور 560842 در دسترس است.

در روز چهارشنبه دو دوره ارزیابی سیاست آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین المللی(چالش ها و امتیازها)
و نشست علمی کمک به حل مشکلات کشور: بر آمدن طالبان-چالش‌ها و بایسته‌های سیاست خارجی ایران در قبال افغانستان نیز برگزار می شود. 

برای مشاهده اطلاعات کامل دوره ها این فایل را مشاهده کنید.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار