۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۲۶۵
IMG-20201203-WA0056
 

به گزارش عطنا، نشست تخصصی "دانشگاه و فعالیت‌های داوطلبی" و بزرگداشت جهادگر آسمانی شهید حسین علیمرادی شنبه ۱۵ آذر به مناسبت روز داوطلب و روز دانشجو برگزار می گردد. پایگاه خبری تحلیلی عطنا، معاونت پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی و کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی برگزاری این نشست را بر عهده دارند.

در این نشست دکتر علیرضا عبدالهی نژاد (عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و رییس روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با موضوع «رسانه‌ها و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های داوطلبی دانشجویی، دکتر وحید شالچی (عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی) با موضوع «نقش فعالیت‌های داوطلبانه در ارتقاء علمی و تجربی دانشجویان» و دکتر کبری محمدی (مشاور رییس جمعیت جوانان هلال احمر) با موضوع «ظرفیت‌های داوطلبی برای دانشجویان؛ از پژوهش تا فعالیت‌های بین‌المللی» سخنرانی می‌کنند و دکتر آرمین امیر (عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی) دبیری این نشست را بر عهده دارد.

همچنین در این نشست با پخش مستند "دستِ یاریِ حسین" یاد و خاطره دانشجوی داوطلب و جهادگر، شهید حسین علیمرادی، گرامی داشته می‌شود.

این نشست از ساعت 17:30 الی 19 به صورت مجازی و از طریق لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/vol برگزار می شود. پخش همزمان نیز در صفحه اینستاگرام عطنا به آدرس atna.ir و در صفحه کانون هلال احمر به آدرس helal_atu قابل مشاهده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار