۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۷۷۰۹۰
116169475سوالات_و_پاسخنامه_کلیدی_کنکور_زبان_97

پس از وقوع سیل در بخش هایی از کشور جمعی از داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد با جمع آوری امضا از منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخواست کردند که این کنکور به تعویق بیفتد.


به گزارش عطنا، طی اطلاعیه ای که امروز سازمان سنجش منتشر کرده است، تعویق این کنکور به دلیل طولانی بودن فرایند برگزاری و اعلام نتایج آن امکان پذیر نیست.


متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:


ضمن ابراز همدردي با هموطنان عزيزي كه در جريان سيل اخير در بخشهايي از شهرها و استانهاي كشور، دچار خسارت شده‌اند، بدين‌وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضي شركت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال  1398 مي‌رساند، نظر به اينكه فرايند اجرايي آزمون مذكور طولاني بوده و مي‌بايست به نحوي برنامه‌ريزي شود كه نتايج نهايي در اوايل شهريورماه اعلام گردد، لذاآزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندي اعلام شده قبلي در روزهاي پنج‌شنبه 98/02/05 و جمعه 98/02/06 برگزار خواهد شد و اطلاعيه اين سازمان درخصوص حوزه‌هاي برگزاري، تاريخ و نحوه توزيع كارت در روز دوشنبه 98/01/26 از طريق سايت اين سازمان منتشرخواهد شد.


شايان ذكر است وزارت علوم، تحقيقات وفناوري و اين سازمان از زمان وقوع سيل، پيگير ارايه تسهيلات يا اختصاص سهميه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذيصلاح براي داوطلباني كه آسيب مستقيم ديده اند مي باشد كه به محض حصول نتيجه جزئيات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان عزيز خواهد رسيد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار