۰۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۲۵۸
افتتاح میز خدمت در دانشگاه علامه طباطبائی
میز خدمت در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان دانشگاه و جمعی از کارکنان افتتاح شد.

به گزارش عطنا، سعید غیاثی ندوشن، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مراسم افتتاح میز خدمت، گفت: این امکان برای دانشجویان فراهم شده است که از مجموعۀ خدمات مربوط به حوزه های دانشجویی استفاده نمایند. سه نفر متولی این امر در میز خدمت داریم  که امور مربوط به حوزه های خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: تمام فعالیت هایی که در این حوزه ها انجام می شوند از مکانیزم میز خدمت، بهره می برند و نیاز نیست که دانشجویان به اتاق های متعدد مراجعه کنند. غیاثی اظهار کرد: فرد کارشناسی که در این مکان مستقر است، دانشجویان را راهنمایی می کند و علاوه بر آن درخواست های آنها را هم پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه تمام درخواست هایی که دانشجویان خواهند داشت از طریق اتوماسیون اداری و فرم هایی که تهیه شده است، انجام می شود و نیازی نیست که فرد مراجعه کننده به صورت حضوری مراجعه کند، گفت: با این کار دیگر نیازی نیست که مراجعه کننده از شهرستان، خوابگاه و یا منزل حضور پیدا کند. تمام درخواست ها از جمله صدور گواهی اشتغال به تحصیل، صدور گواهی فارغ التحصیلی و... از طریق اتوماسیون اداری و در قالب یوزر و پسورد که به هر دانشجو ارائه می شود، می تواند درخواست خود را ثبت کند.


مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ادامه تاکید کرد: مراجعه کنندگان می توانند وضعیت درخواست خود را از طریق همان اتوماسیون مشاهده کنند.

در ادامه حبیب الله زاده، مدیر خدمات آموزشی دانشگاه با اشاره به اینکه با تعبیه میز خدمت حدود 80درصد از مراجعه های حضوری کم شده است، گفت: مراجعه کنندگان از اینکه درگیر مراجعه های پی در پی نمی شوند از این خدمت راضی هستند. هدف اصلی هم تسریع در روند پاسخگویی به مراجعه کنندگان این حوزه است.

در پایان سلیمی، رئیس دانشگاه از نعمت الهی، معاون آموزشی، ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع، حبیب الله زاده، مدیر خدمات آموزشی، غیاثی، مدیر تحصیلات تکمیلی و سایر افرادی که در راه اندازی این میز خدمت تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

نکتۀ قابل توجه در این مکان، تعبیۀ قفسه های کتاب برای مراجعه کنندگان است تا در زمانی که منتظر دریافت پاسخ هستند، وقت خود را با کتاب خواندن صرف کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار