۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۷۴۸۲۶
حسین سلیمی‌بجستانی، عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی

حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از سوی مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به عنوان «معاون دانشجویی برگزیده» تقدیر شد.


به گزارش عطنا، این لوح به دلیل ارائۀ خدمات رفاهی مناسب در زمینه های خدمات دانشجویی از جمله خوابگاه های دانشجویی، تغذیه و... به معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اهدا شده است.


در این لوح تقدیر آمده است:


توفیق خدمت به دانشجویان گرانقدر به عنوان شریف ترین و بزرگ ترین سرمایۀ اجتماعی کشور و فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی علمی آنان موهبت الهی بزرگی به شمار می آید که همکاران دانشگاهی از آن برخوردارند. با عنایت به تلاش های ارزنده و فعالیت های موثر شما در ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی توام با حفظ کرامت انسانی به دانشجویان برابر سند راهبردی و برنامه توسعه نوین صندوق رفاه دانشجویان، مساعدت و همکاری شایسته برای تحقق برنامه های هدفمند و علمی با رویکرد مدیریت مشارکتی مبتنی بر دانایی، جلب حمایت موثر نهادهای عمومی و خیّران، مدیریت منابع و افزایش رضایت مندی رو به رشد دانشجویان، برای پیشبرد اهداف عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به استحضار می رساند در نظام ارزیابی عملکرد به عنوان «معاون دانشجویی برگزیده» انتخاب و با اهدای این لوح از اهتمام و کوشش های بی دریغ و خالصانه تان قدردانی می شود.


گفتنی است، دانشگاه علامه طباطبائی در سالیان اخیر در زمینۀ ارائۀ خدمات دانشجویی شامل خوابگاه ها، تغذیه، خدمات مشاوره ای و... رتبه های برتر در میان دانشگاه های کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار