۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۹۲۶
دکتر محسن حبیبی در کرسی ترویجی «مبتنی بودن نظام حکمت اشراقی بر نظریه وحدت شهود»‌

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ملّی علوم انسانی قرآن‌بنیان را اعلام کرد.


به گزارش عطنا، محسن حبیبی عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی علوم انسانی قرآن‌‌بنیان در گفت‌وگو با پویا گفت: اکنون در مرحله دریافت چکیده تفصیلی مقالات هستیم و تا امروز حدود 70 چکیده تفصیلی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.


وی افزود: از آنجایی که ممکن است مخاطبان در چکیده معمولی 400 کلمه‌ای، نتوانند مسأله خودشان را به خوبی مطرح کنند، تصمیم گرفتیم به جای چکیده معمولی، چکیده تفصیلی اصل مقالات را مدنظر قرار دهیم، در این بخش مخاطبان می‌توانند تا 1200 کلمه به طرح بحث خود بپردازند و قرار است در آینده و پس از تکمیل دریافت چکیده تفصیلی آثار، آنها را در قالب کتاب منتشر کنیم.


حبیبی از برگزاری سه نشست تخصصی در روز اختتامیه همایش خبر داد و گفت: در آیین اختتامیه این فراخوان ملّی، سه نشست با عنوان «روش‌های علوم انسانی قرآن‌بنیان»، «شاخص‌های علوم انسانی قرآن‌بنیان» و «لوازم علوم انسانی قرآن‌بنیان» با حضور برگزیدگان این دوره از همایش برگزار شود.


دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی علوم انسانی قرآن‌‌بنیان یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش چکیده تفصیلی 15 دی و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 دی است، اما با توجه به درخواست‌های زیاد، احتمال تمدید آنها وجود دارد.


وی خاطرنشان کرد: «بازشناسی و بررسی دانش‌های انسانی و معرفتی در راستای رونق به طرح تحول در علوم انسانی و زمینه‌ای برای تکوین تمدن نوین اسلامی» از جمله اهداف برگزاری این همایش است.


به گزارش تسنیم، دومین همایش بین‌المللی علوم انسانی قرآن‌بنیان به همت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. سال 95 نخستین دوره این همایش برگزار شد که در آن 30 اثر به اثر برگزیده انتخاب و چاپ شد و کتابی نیز با عنوان منابع و مآخذ علوم انسانی اسلامی نیز به چاپ رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار