۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۶۸
رئیس اداره خوابگاههای دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه گفت: این نشست‌ها از روز شنبه 10 بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه ادامه دارد.

محمد‌علی یزدانپناه افزود: در این نشست‌ها مسئولان روز و شب خوابگاهها و کسانی که با این مجموعه سر کار دارند مثل مشاور، پزشک، مسئول ورزش، تأسیسات، نگهبانان و سایر افراد مرتبط حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نشست مربوط به خوابگاههای شهید همت و شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز نشست مربوط به مجموعه خوابگاه سلامت برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز نشست‌های مخصوص دیگر خوابگاههای پسران و دختران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را آشنایی با مشکلات و مسائل خوابگاهها در یک محیط متفاوت و متنوع دانست و گفت: در این محیط تفریحی و گردشگری به دور از فضای خشک اداری به بررسی تخصصی مسائل خوابگاه‌ها پرداخته شده و از پیشنهادهای مسئولان و دست اندرکاران خوابگاهها استفاده می‌شود.

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی استقبال مسئولان و دست اندرکاران خوابگاهها را از این نشست‌ها خوب و مناسب توصیف کرد و افزود: کاهش خستگی ناشی از کار، جذاب بودن محیط برگزاری جلسات، ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و بازیابی روحی و روانی پرسنل از جمله دیگر اهداف برگزاری این نشست‌ها در محیط بیرون از دانشگاه است.

 

Chitgar_01 Chitgar_02 Chitgar_03 Chitgar_04 Chitgar_05 Chitgar_06
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار