۰۹ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۴۶۷
9 day

بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی با صدور بیانیه‌ای حماسه 9 دی‌ماه سال 1388 را ادامه پیوند ناگسستنی انقلاب و حرکت هوشمندانه و مؤمنانه ملت ایران در تداوم پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مصداق بیداری و ولایتمداری آنان و فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اراده ملی دانست.


به گزارش خبرنگار عطنا، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به شرح ذیل است:


بسم رب الشهدا


«نهم دی‌ماه، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.» (رهبر معظم انقلاب)


عظمت و سرافرازی انقلاب اسلامی سبب گشته تا دشمنان نظام همواره با طراحی نقشه‌های مختلف و ایجاد فتنه‌های متعدد درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی باشند، غافل از آنکه انقلاب اسلامی ایران تجلی عینی حکومت الهی است که بی‌شک در سایه عنايات الهي و امام زمان(عج) و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبری هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست. حماسه بزرگ 9 دي 1388 فصل نوینی از تجلی ولایتمداری و ارزش محوری ملت بصیر ایران است که در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌انگیر به منصه ظهور رسيد. اين روز ماندگار در تاريخ انقلاب نماد ولايتمداري، عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.


حماسه 9 دی سال 1388 ادامه پیوند ناگسستنی انقلاب و حرکت هوشمندانه و مؤمنانه ملت ایران در تداوم پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مصداق بیداری و ولایتمداری آنان و فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اراده ملی بود. اين حضور عظيم و پرشكوه مردمي پس از چند ماه فتنه‌آفرینی و شیطنت‌های نابخردانه داخلي و خارجي، توانست انقلاب اسلامی را از توطئه‌ای پیچیده که توسط کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور داده و با رسوایی عوامل و نیز فریب‌خوردگان بی‌بصیرت، سرفصل جدیدی در روند انقلاب و استحکام پیوند ملت و رهبری پدید آورد و سیلی محکمی از جانب مردم به نظام سلطه و عوامل داخلی و خارجی آنان زده شد.


بسيج اساتيد دانشگاه علامه طباطبائي، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مو من ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت‌فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از هيچ تلاشي دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار