۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۵۱
کد خبر: ۲۶۹۷۸

دانشجویانی از کشورهای سوریه،هند، فلسطین، سودان، نیجریه و سومالی در رشته‌های مدیریت مالی، اقتصاد، بانکداری اسلامی، مدیریت بازرگانی و روزنامه نگاری امروز با شرکت در یک دوره آموزشی با بورس ایران آشنا شدند.


به گزارش عطنا به نقل از فارس؛ علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران در این خصوص گفته است : جمعی از دانشجویان خارجی دوره های کارشناسی ارشد مقیم تهران امروز 6 بهمن در مرکز مالی ایران حضور یافتند تا در دومین دوره آموزشی آشنایی با بازار سرمایه شرکت کنند.


وی افزود: دانشجویان حاضر در این دوره، از کشورهای سوریه، هند، فلسطین، سودان، نیجریه و سومالی در رشته های مدیریت مالی ، اقتصاد ، بانکداری اسلامی ، مدیریت بازرگانی و روزنامه‌نگاری بودند. هدف از برگزاری این دوره ها،آشنایی دانشجویان خارجی با ساختار بازار سرمایه ایران است تا با ارکان و محصولات و ابزارهای مالی بازارسرمایه ایران آشنا شوند. دراین دوره آموزشی ، دانشجویان از دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، علم و صنعت ایران و بهشتی بودند.


مدیر عامل مرکز مالی ایران با بیان اینکه برگزاری این دوره ها در راستای برنامه های آموزشی مرکز مالی ایران در حوزه بین المللی است،گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی مقیم ایران است تا سفیر اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران در کشورهای خود باشند.


اولین دوره آموزشی از این دوره بیست و نهم شهریور امسال با حضور 20 تن از دانشجویان خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز مالی ایران برگزار شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار