۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۴۱۵۸
جلسه هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری» در دانشگاه علامه

جلسه هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری» در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور استادان و اعضای هیئت علمی و نمایندگان شرکت‌های تکنولوژی و فناوری آموزشی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این نشست که برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری نمایشگاه «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری» به‌همت گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، 12 شرکت و دانشگاه معتبر و فعال در زمینه فناوری‌های تکنولوژی آموزشی حضور داشتند.


این 12 شرکت در زمینه‌های تولید محتوای الکترونیکی، هوش مصنوعی، اینفوگرافی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، بازسازی و مواردی از این قبیل فعالیت می‌کنند.


در این نشست احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، سعید پورروستایی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه و دبیر اجرایی همایش «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری»، خدیجه علی‌آبادی، مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، زهرا جامه‌بزرگ، استادیار رشته تکنولوژی آموزشی این دانشگاه  و مسؤل برگزاری نمایشگاه «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری» و برخی دیگر از اعضای هیئت علمی گروه تکنولوژی آموزشی و دانشجویان این رشته حضور داشتند.


گفتنی است، قرار است نمایشگاه «فناوری آموزشی و محیط‌های یادگیری» از 26 تا 30 آبان‌ماه در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شود.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛



عکس: علی اکبریان‌میمند-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار