۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۳۸۳۷
ایمان کرمی، رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از حضور سردار علی فدوی، فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسن رحیم‌پورازغدی، عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دانشگاه به مناسبت 13 آبان‌ماه خبر داد.


ایمان کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا اظهار کرد: این نشست به دعوت بسیج دانشجویی فردا دوشنبه، 14 آبان‌ماه از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 15 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: در این نشست سردار دریادار پاسدار علی فدوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سابق نیروی دریایی این نهاد و حسن رحیم‌پور‌ازغدی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد 13 آبان‌ماه و استکبارستیزی به سخنرانی می‌پردازند.


کرمی با بیان اینکه این برنامه با عنوان «تجربه شکست یک اندیشه» برگزار می‌شود، گفت: تجربه تاریخی به ما نشان داده است که هیچ‌وقت استکبارستایی و در رأس آن اعتماد به آمریکا و غرب در ایران به نتیجه نرسیده است و کودتای 28 مرداد سال 1332، فتنه‌انگیزی‌های اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، تحریم‌های گسترده و مواردی از این قبیل از جمله توطئه‌ها و خیانت‌های غرب و آمریکا بوده است.


وی اضافه کرد: متأسفانه هنوز هم تفکر استکبار‌ستایی و اعتماد به غرب بر اساس نوعی تفکر غرب‌زدگی در برخی از مسئولان و اشخاص در جمهوری اسلامی وجود دارد که این برنامه با عنوان «تجربه شکست یک اندیشه» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.


رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه دو مهمان برنامه ما به تبیین این موضوع و همچنین نتیجه اعتماد به تفکر بومی ایران اسلامی می‌پردازند، افزود: امیدواریم این برنامه بتواند نتیجه شکست قطعی اعتماد به تفکر غرب را به نمایش بگذارد.


کرمی از  همه دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه علامه طباطبائی برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار