۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۵۷۳۸۹
اولین دوره طرح «تدبیر زندگی دانشجویی» در دانشگاه علامه طباطبائی

اولین دوره طرح «تدبیر زندگی دانشجویی» با اهداف آشنایی دانشجویان نوورودی با فضای دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی روز پنجشنبه 12 مهرماه برگزار شد.


به گزارش  خبرنگار عطنا، امروز در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی در 21 کلاس 20 نفره با حضور 16مدرس مجرب از دانشگاه علامه طباطبائی و سایر دانشگاه‌ها برای تدریس مباحث در نظر گرفته شده حضور داشتند.


این طرح با مشارکت و همکارهای بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی، مرکز مشاوره و بهداشت و روان دانشگاه علامه طباطبائی و مرکز مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبائی اجرا می‌شود.


 هدف از برگزاری این کارگاه‌ها مهارت‌افزایی دانشجویان در زمینه‌هایی مثل ارتباط بین‌فردی، مهارت‌های یادگیری، مهارت زندگی، تفاوت‌های زندگی دانشجویی با دوران پیش از آن و آشنایی با قوانین و بخش‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی است


دانشجویان نوورودی در کارگاه‌هایی به مدت  ۸ ساعت شرکت می‌کنند، این جلسات به مدت چهار هفته در دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود و در آن دانشجویان در قالب گروه‌های بیست نفره در سلسله کلاس‌‌های آموزشی که از 12 مهر تا چهارم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


برخی از دانشجویانی که با خبرنگار عطنا درباره این کارگاه‌ها و نحوه برگزاری آن صحبت داشتند، برگزاری چنین کارگاه‌هایی را ضروری دانستند و اکثر آنها با وجود انتقاداتی به روز و ساعت این برنامه از فرآیند و محتوای آن رضایت کامل داشتند.


گفتنی است در این دوره‌ها در هر کلاس 20 دانشجو حضور پیدا می‌کند و کلاس‌ها به صورت گفت‌وگویی و مشارکت دانشجویان در مباحث برگزار می‌شود و دانشجویان به راحتی می‌توانند سوالات و نظرات خود را بیان کنند. در این باره یکی از مدرسان این کلاس‌ها اظهار کرد که خودگشودی دانشجویان علوم انسانی بسیار بالا  است و این مایع خوشحالی است.


با گزارش تصویری کارگاه‌ها در بخش صبح این روز همراه باشید؛


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار