۰۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۲۶

مقیمی در حاشیه مراسم ختم برادر سخنگوی دولت درباره تبلیغات زودهنگام کاندیداها در فضای مجازی و احزاب خلق‌الساعه تصریح کرد: چه به صورت حقیقی و یا حقوقی هر کسی که کار خلافی انجام دهد و یا اگر به کسی در رسانه‌های مکتوب و مجازی اهانتی شود و تخریبی صورت گیرد آن شخص می‌تواند به دستگاه‌های قضایی شکایت کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات زودهنگامی انجام دهند این کار خلاف قانون است و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید به موقع تصمیم بگیرند همچنین می‌توان از کسانی که علیه اشخاصی سخنرانی می‌کنند شکایت شود.

این اظهارات در حالی است که از معاون اول رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت گرفته تا برخی اعضای کابینه در کنار احزابی چون «کارگزاران»، «اعتدال و توسعه» و برخی مشاوران ارشد دولتی و چهره‌هایی نظیر هاشمی رفسنجانی و عارف و... پس از انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۹۲ شروع به تدارک و تبلیغات برای انتخابات اسفند ۹۴ کرده‌اند و این رفتار غیرقانونی به ویژه در یک سال اخیر شدت گرفته است، ضمن اینکه برخی مسئولان دولتی رویکردهای مدیریتی را به انتخابات گره زده‌اند و طیفی وسیع از مسئولیت‌ها - از سیاست خارجی گرفته تا موضوعات اقتصادی و مسائل فرهنگی - را از زاویه انتخاباتی می‌بینند و به آن می‌پردازند.

بنابراین جای سوال است که آیا مسئولان انتخابات مثلا قرار است با تخلف نامزدهای حاشیه‌ای در فلان ده کوره برخورد کنند یا این تخلفات چشمگیر و سازمان یافته مسئولان دولتی و حامیان آنها نیز مدنظر است؟! از زاویه دیگر با نوع سکوت در قبال تخلفات مذکور می‌توان این‌گونه هم خطاب به وزارت کشور نوشت که حالا چه عجله‌ای هست برای برخورد با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام؟




منبع : کیهان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار