۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۳۹
images

حوزه اجتماعی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) / مرضیه مددی دارستانی : در گذشته به دلیل نبود امکانات ارتباطی ، افراد از نحوه و سبک زندگی فرهنگ های دیگر آگاهی چندانی نداشتند و به نوعی هرکس سرش گرم کار خودش بود. اما امروزه انسان ها با گسترش فناوری های ارتباطی، استفاده فراوان از تلفن همراه، ماهواره و .... سبک زندگی خود را تغییر داده اند و مصرف گرایی و لذت جنسی محوریت زندگی افراد را تشکیل می دهد. شبکه های ماهواره ای با هدف جنگ نرم با فیلم های مستحجن به گسترش بی بندوباری و بدحجابی دامن می زنند.


عدم آگاهی و افزایش سن ازدواج تبعات غیرقابل جبرانی را به دنبال دارد


همه گیر شدن استفاده از تلفن همراه ، تبلت ، شبکه های مجازی و استفاده نادرست از آن ها باعث شده روابط جنسی از حوزه خصوصی وارد حوزه عمومی شود و با تبلیغات فراوان روز به روز باعث افزایش میل جنسی در افراد و پیدایش روابط نامشروع شود.


گسترش بدحجابی و بی حجابی یکی دیگر از عواملی است که تحت تاثیر رسانه همه گیر شده و میل و تحریکات جنسی را در جامعه افزایش داده است. ارتباط با دنیای مجازی سن بلوغ جنسی را کاهش داده است. اکثر کودکان در سنین پایین دچار بلوغ زودرس می شوند و به دلیل عدم آگاهی و افزایش سن ازدواج دچار مشکلات جنسی فراوان می شوند که گاهی تبعات غیرقابل جبرانی را به همراه دارد.


70 درصد طلاق ها به دلیل مسائل زناشویی و مشکلات جنسی است


افزایش فیلم های پرونوگرافی و توجه به این صنعت در جهان باعث تنفر جنسی در بین جوانان شده،  زوجین به دلیل عدم آگاهی در برطرف کردن نیازهای یکدیگر در روابط زناشویی با مشکلات فراوانی روبه رو هستند، زمانی که در راهرو دادگاه ها قدم میزنیم و با افراد صحبت می کنیم به جرأت می توان گفت 70 درصد طلاق ها به دلیل مسائل زناشویی و یا مشکلاتی است که وقتی ریشه یابی می شوند آنها هم برمی گردند به نارضایتی جنسی در بین زوجین.  به همین دلیل بسیاری از مردان و زنان ما به همجنسگرایی روی می آورند و معتقدند به دلیل هم جنس بودن بهتر از نیازهای یکدیگر آگاهی دارند و بهتر پاسخگوی نیازهای یکدیگر هستند.


توجه به ظواهر  گریبان گیر سینمای کشور شده است


متاسفانه امروزه  توجه افراطی به مدیریت بدن گریبان گیر سینمای ایران هم شده است و به جای توجه به توانمندی و استعداد هنرپیشه ها و سوپراستارهای ما به ظواهر آنها توجه می شود و ظاهر و پوشش ملاک قرار می گیرد. حتی محوریت محتوای فیلم ها  تجمل گرایی، انحطاط اخلاق در خانواده و جامعه و مصرف گرایی شده است. تمام این مسائل در کنار هم ذهن نوجوانان را درگیر کرده و از آنجایی که هنرپیشه ها یکی از الگوهای بزرگ دوران نوجوانی و جوانی بسیاری از افراد هستند، می توانند تأثیرات مثبت و منفی زیادی بر شخصیت ، سبک زندگی و حتی آینده افراد داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
05/11/1396 - 15:26
0
0
عالی بود تحلیلتون..
پر بازدیدها
آخرین اخبار