۰۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۹۰۴


استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران با اشاره به بازتاب جهانی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: این نامه تطهیر چهره واقعی دین اسلام را در پی دارد.




خبرگزاری فارس: نامه رهبر انقلاب تطهیر چهره واقعی اسلام را به‌ دنبال دارد



حشمت‌الله فلاحت‌پیشه امروز طی گفتگویی با اشاره به بازتاب جهانی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در نامه خودشان، چهره واقعی اسلام را برای جوانان غربی توصیف کرده‌اند.


این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام از چنان جذابیتی برخوردار است که می‌تواند تأثیر به‌سزایی در افکار جوانان غربی داشته باشد.


این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از آموزه‌های انحرافی به دین اسلام ضربه وارد کرده‌، گفت: نامه مقام معظم رهبری، تطهیر چهره واقعی دین اسلام را در پی دارد.


به گفته فلاحت‌پیشه، جنگ تمدن‌های هانتینگتن در سال 1994 میلادی به راهبردی برای کشورهای غربی در مقابله با دین اسلام تبدیل شد و اسلام‌هراسی در دستور کار رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفت.


استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران افزود: 85 درصد از رسانه‌های آمریکا و 65 درصد رسانه‌های اروپایی توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود که هدفی جز تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان و اسلام‌هراسی ندارند.


وی با بیان اینکه برخی از بازیگران منطقه همچون موساد،‌ سازمان جاسوسی اسرائیل و کشورهای غربی در ترویج آموزه‌های انحرافاتی و تکفیری نقش دارند، گفت: این گروه‌ها درصدد نشان دادن چهره خشنی از اسلام هستند.


 

منبع:فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار