۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۸۹

استاد کاظم متولی از اولین فارغ التحصیلان دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی به دیار باقی شتافت.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، زنده‌یاد کاظم متولی در سال 1317 در یزد متولد شد و در سال 1346 در اولین آزمون ورودی «موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» که بعدا به «دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی» تغییر نام یافت در رشته روابط عمومی پذیرفته شد و این رشته کارشناسی تازه تاسیس دانشگاهی را در سال 1350 در ردیف اولین فارغ التحصیلان دانشکده به پایان برد.


حاصل یک عمر تحصیل و تجربه استاد کاظم متولی نگارش و چاپ بیش از یکصد مقاله در مباحث مختلف ارتباطات و روابط عمومی در نشریات تخصصی و عمومی و نیز نشر سه کتاب ارزشمند با عنوان: "روابط عمومی و تبلیغات"، "کارکردهای روابط عمومی" و "افکار عمومی و شیوه های اقناع" است.


وی در دهه 70 همراه با برخی دوستان شاغل در دفاتر روابط عمومی سازمان‌ها به تاسیس و توسعه انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی اهتمام کرد.


این استاد پیشکسوت در دهه‌های 70 و 80 شمسی سال‌هایی را به امر تدریس دروس نظری و عملی روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی تهران اشتغال داشت و همچنین با ارائه مقالات و سخنرانی‌های بدیع و کاربردی در بسیاری از سمینارها و همایش‌های روابط عمومی و ارتباطات فعالانه شرکت کرد.


استاد کاظم متولی روز شنبه، 21 شهریور ماه 94 در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار