۰۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۸۹۴

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این نکته که انجمن های علمی اجازه ندارند کار تشکل های دانشجویی و دیگر کانون ها را انجام دهند، گفت: اصل واساس کار انجمن های علمی مشخص است و آن‌ها باید مانند دیگر تشکل های دانشجویی و کانون ها برنامه های خود را دنبال کنند.
یوسفی با بیان این نکته که سند دانشگاه اسلامی از اسناد بالا دستی و مورد توجه وزارت خانه است گفت: دانشگاه اسلامی از اسناد بالادستی نظام و وزارت علوم بوده و بی توجهی به آن صورت نمی‌گیرد.


معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد نگاه خود را نسبت به همه جهات در دانشگاه از جمله تشکل‌های دانشجویی خوشبینانه دانست و بیان کرد: شور و اشتیاقی که در میان تشکل‌های دانشجویی وجود دارد و افزایش فعالیت و تعداد این تشکل‌ها نشان می‌دهد در همه بخش‌ها فضای خوشبینانه و شرایط خوبی حاکم است.وی از افزایش تعداد نشریات دانشجویی نیز به عنوان یک نقطه اتکا و امید در میان تشکل‌های دانشجویی یاد کرد و در پاسخ به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی تشکل‌های دانشجویی از جمله انجمن‌های علمی افزود: این‌که انجمن‌های علمی، فعالیتی غیر علمی داشته باشند به طور کلی پذیرفته نیست.


وی با بیان این نکته که انجمن‌های علمی اجازه ندارند کار تشکل‌های دانشجویی و دیگر کانون‌ها را انجام دهند، متذکر شد: اصل و اساس کار انجمن‌های علمی مشخص است و آن‌ها باید مانند دیگر تشکل‌های دانشجویی و کانون‌ها برنامه‌های خود را دنبال کنند.


یوسفی در پایان گفت: البته از سوی برخی انجمن‌های علوم انسانی رفتاری مشابه دیگر تشکل‌ها آن هم به صورت موردی گاهدیده می‌شود؛ که نباید این موارد بسیار محدود را به تمام انجمن‌های علمی جامعیت داد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار