۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۸۸۹۸
03 Lyon university

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، سفر کاری حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که در راس هیئتی سه نفره برای بازدید وعقد قرارداد با مراکز علمی و پژوهشی عازم کشور فرانسه شده بود،به پایان رسید .


دکتر ماندانا تیشه یار مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه علامه هدف از این سفر را بازدید از مراکز آموزشی و عقد قراردادهای علمی و فرهنگی بین دانشگاه علامه طباطبائی و برخی دانشگاه های فرانسه دانست و افزود: در این سفر ، دکتر فرجاه مدیرگروه رشته زبان فرانسه و آقای دکتر بهزاد رضوی فرد معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی را همراهی کرده اند.


مدیر همکاری های بین الملل دانشگاه علامه گفت: این هیئت از مراکزی مانند موسسه اینالکو، قدیمی ترین مرکز زبان در کشور فرانسه، دانشگاه پوآتیه،دانشگاه لیون،مرکز فرهنگی یونسکو و سفارت ایران بازدید کرده اند.


تیشه یار عقد قراردادهای همکاری در زمینه های مختلف مانند پژوهش در رابطه با مقایسه تطبیقی قوانین کیفری ایران و فرانسه با همکاری دانشگاه پوآتیه، آموزش سردفتران آموزشی با همکاری دانشگاه لیون و گفتگو با رایزن علمی فرهنگی سفارت ایران در فرانسه را از دست آورد های این سفر دانست.


این بازدید، از 15شهریور آغاز و به مدت 5 روز انجام شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار