۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۴۲
delavar

دکتر علی دلاور استاد پایه 39 رشته آمار و روش های تحقیق و روان سنجی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان استاد نمونه کشوری در سال 1394 برگزیده شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه،دکتر علی دلاور عضو هیئت علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه، به عنوان استاد نمونه کشوری برگزیده شد و صبح امروز در مراسم نکوداشت استادان نمونه کشوری که در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفته و از دست وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.



دکتر دلاور تاکنون جوایز علمی متعددی را به دست آورده و بارها به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر نمونه دانشگاه برگزیده شده است. نکته قابل تقدیری که توجه مخاطبان مراسم را به خود جلب کرد رزومه درخشان و امتیاز علمی قابل توجه این استاد ارجمند دانشگاه علامه طباطبائی در مقایسه با سایر برگزیدگان بود. دکتر دلاور که فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی فلوریدای آمریکا است تاکنون 90 عنوان مقاله علمی پژوهشی در نشریات معتبر بین المللی، 451 عنوان مقاله علمی پژوهشی در نشریات معتبر داخلی، 25 مورد تالیف کتاب، 11 مورد ترجمه کتاب تخصصی، 11 مورد بررسی نقد و تصحیح کتاب، 20 مورد طرح پژوهشی، 2 مورد نوآوری علمی معتبر و 1500 مورد راهنمایی پایان نامه و رساله دانشجویی را در کارنامه خود دارد.


باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) کسب این افتخار را به دکتر دلاور استاد ارزشمند دانشگاه و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی تبریک گفته و برای ایشان طول عمر و تعالی مداوم آرزومند است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار