۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۸۰۳۶


رئیس دانشگاه تبریز از تهیه پیش نویسی در رابطه با افزایش اختیار دانشگاه های بزرگ در پذیرش دانشجو در پردیس ها به ویژه دانشجویان ایرانی تبدیل به داخل خبر داد .




به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر محمدرضا پور محمدی  در خصوص مسایل محوری که در چهارمین اجلاس روسای دانشگاه های برتر مطرح شد گفت: در این اجلاس که معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز حضور داشت در خصوص توسعه علم و فناوری مباحثی مطرح شد.


وی ادامه داد: درباره مشکلات توسعه شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌ها و تامین منابع مالی این شرکت ها مسایلی عنوان شد که معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اعلام کرد اختیارات بیشتری از طرف معاونت به دانشگاه‌ها دراین خصوص داده خواهد شد.


رئیس دانشگاه تبریز افزود: در این اجلاس درباره پذیرش دانشجو در پردیس‌ها نیز بحث شد و اینکه در رابطه با پردیس ها اختیارت بیشتری به دانشگاه‌های بزرگ واگذار شود.


 وی یادآورشد: بنابراین پیش نویسی دراین رابطه تهیه شد که ظرف هفته جاری به وزارت علوم منعکس می شود و در صورت تایید وزارت علوم، اختیارات دانشگاه های بزرگ در خصوص پذیرش دانشجوی خارجی مخصوصا دانشجویان ایرانی تبدیل به داخل افزایش می یابد.رئیس دانشگاه تبریز عنوان کرد: اجلاس بعدی روسای دانشگاه های برتر اواخر آبان ماه برگزار می شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار