۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۱۴

دوره مدیریت برند با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است که در قالب 5 ترم، به مدت 9 ماه از 19 مردادماه سال جاری به صورت یک روز در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا نقل از روابط عمومی آکادمی برند ایران، ثبت نام دومین دوره Brand MBA در این آکادمی آغاز شد. این دوره که با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است، در قالب 5 ترم و به مدت 9 ماه به صورت یک روز در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 از 19 مرداد جاری برگزار می شود.


گروه تخصصی برندتک به مدیریت شهریار شفیعی، با 15 سال سابقه در امر آموزش و مشاوره برندسازی در اردیبهشت 94، آکادمی برند ایران را افتتاح کرد.


آغاز ثبت نام دومین دوره مدیریت برند در آکادمی برند ایران


از جمله اهداف این مجموعه آموزشی - پژوهشی نزدیک تر کردن حوزه نظر و عمل نزد مدیران و مشاوران برند و توانمندسازی ایشان در استفاده از ابزارهای عملیاتی برندسازی است. سرفصل های دروس دوره مدیریت برند در آکادمی برند ایران، به گونه ای طراحی شده که هنر، مدیریت، بازاریابی و برندسازی به انضمام شیوه های اجرایی سازی آن در بنگاه های کسب و کار را به صورت یکجا گردآوری کرده است. همچنین آزمون های این دوره طوری طراحی شده که میزان توانمندی دانش پذیران را در حوزه اجرایی سازی مفاهیم و مبانی برندسازی در قالب پروژه های عملیاتی بیازماید. انتخاب اساتید و مدرسان آکادمی برند ایران نیز بر پایه همین دیدگاه (یعنی تجمیع میان نظر و عمل و ایجاد یک پل ارتباطی میان دانش و تجربه) صورت پذیرفته که عبارتند از: شهریار شفیعی (دارای درجه PHD در مدیریت بازاریابی و برند - مدیر علمی آکادمی برند ایران- عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی- عضو شورای راهبردی سبک زندگی مجمع تشخیص مصلحت نظام- عضو کمیته علمی تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی) محمود محمدیان (دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران) محمدرضا شعبانعلی (فارغ التحصیل رشته MBA و مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف - مولف و مدرس تعداد زیادی کتاب در حوزه برقراری ارتباط و اصول مذاکره) بهنود اله وردی نیک (دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار (DBA)- بنیانگذار مدل انحصاری بانیک در تدوین کمپین های 360 درجه یکپارچه برندآفرینی) و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه برند، بازاریابی و تبلیغات.


علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند حداکثر تا تاریخ 11مرداد به منظور تعیین وقت مصاحبه و ثبت نام با دفتر آکادمی برند ایران به شماره‌های 7-22654954 (021) تماس حاصل کرده و یا به وبسایت این آکادمی به نشانی www.iranbrandacademy.com مراجعه فرمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار