۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۲۵

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با عنوان این مطلب که برای استخدام ۵ هزار نیروی جدید نیازسنجی شده است، تاکید کرد: این افراد باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، عباس اظهار کرد: مهر ۹۵ اولین ورودی های دانشگاه فرهنگیان که ورودی سال ۹۲ هستند، فارغ‌التحصیل خواهند شد و این گروه از دانشجویان برای غنی‌سازی کیفیت آموزش و پرورش به بدنه این مجموعه وارد می شوند.


1679003


وی با اشاره به آزمون استخدام ۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش، افزود: این استخدام مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید وزیر آموزش و پرورش است و ماموریت آن به دانشگاه فرهنگیان داده خواهد شد و نوع انتخاب ها زیر نظر این دانشگاه انجام می شود.


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نیاز این گروه ۵ هزار نفری به آموزش های لازم عنوان کرد: این استخدامی ها باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند و یک سال زمان برای کسب صلاحیت های حرفه ای معلمی برای آنها پیش بینی شده است.


قنبری ادامه داد: آموزش در دانشگاه فرهنگیان بر اساس ضوابط مشخص و بر مبنای رشته های تحصیلی است.


وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای استخدام این نیروها نیازسنجی نیز شده یا نه، تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش مرکزی به نام مرکز نیروی انسانی وجود دارد که وظیفه آن نیازسنجی است و بر اساس رشته ها، جنسیت و منطقه نیازهای موجود در حوزه نیروی انسانی را اعلام کردند.


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سئوال که متولی برگزاری این آزمون کیست، گفت: باید در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش به توافق برسیم ولی قطعا برگزاری آزمون مشارکتی است.


قنبری همچنین درباره مسائلی که در آزمون پیشین به وجود آمده بود و عدم تکرار آن خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر هیات رئیسه دانشگاه و شورای معاونان آموزش و پرورش تدبیری بیاندیشند که آزمون به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برگزار شود و نیازهای منطقه ای مورد توجه باشند، شاهد برگزاری آزمونی مناسب و بی هیچ حرف و حدیثی خواهیم بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار