۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۴۴

استارتاپ ویکند تهران با موضوع تخصصی گردشگری، 20 تا 23 خردادماه امسال در کاخ نیاوران تهران برگزار می‌شود.


Startup-Weekend


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، مرکز شتابدهی نوآوری که از ابتدای تیرماه سال 93 فعالیت خود را زیر نظر پارک فناوری پردیس با دو برنامه «100 در 100» و «100 استارتاپ» آغاز کرده، تا کنون توانسته است رویدادهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کند. در راستای ادامه این برنامه، استارتاپ ویکند تهران با موضوع تخصصی گردشگری در کاخ نیاوران برگزار می‌شود.


سخنرانان این رویداد سید جهانگیر آقازاده از بنیان‌گذاران استارتاپ ویکند در ایران، کارآفرین در حوزه فناوری، مشاور سرمایه‌گذاری و مدرس دانشگاه، سید مرتضی موسویان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک و محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهند بود.


داوران استارتاپ ویکند گردشگری تهران، رضا سمیع زاده مؤسس مرکز اپل ایران و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س)، حسن نجفی سولاری مشاور وزیر، مشاور دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، پیام حنفی زاده عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر گروه مدیریت فناوری اطلاعات و روزبه منیری فعال حوزه گردشگری هستند.


یازده مربی استارتاپ ویکند گردشگری تهران را هدایت می‌کنند که از جمله این مربیان روزبه بهرامعلی، حامد صابر، مجید علوی زاده، هومر برقانی، آرش نورآقایی، منصور خضرایی منش، آرش ایزدیار، آرش میلانی، محمدرضا حدادی، سید جعفر خورشاد و سروش ایوبی خواهند بود.


حامیان جهانی رویداد استارتاپ ویکند گردشگری، شرکت گوگل، استارتاپ ویکند، سایت آمازون، Evenrbrite،.CO و اینتویت دِوِلوپِر هستند.


وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران از جمله حامیان راهبری این رویداد و مرکز شتابدهی و نوآوری و کانون کارآفرینی ایران از جمله حامیان تجاری آن خواهند بود.


در برنامه 100 در 100 که شامل برگزاری 100 رویداد کارآفرینی در طول سه سال است، طی 9 ماه سال 93، 27 رویداد استارتاپ ویکند در 16 شهر ایران از جمله تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، زنجان، بیرجند، ارومیه، ساری، شوشتر، گرگان، قزوین، آمل، اهواز، بوشهر، سبزوار و یزد برگزار شد که در واقع نوعی رکوردشکنی در ایران و جهان محسوب می‌شود.


در این رویدادها بیش از سه هزار نفر صاحب ایده، دانشجو، فارغ‌التحصیل و فعالان استارتاپ حضور داشتند. همچنین در برگزاری این رویدادها دانشگاه‌های مختلف کشور و بنیادهای نخبگان استانی مشارکت داشته‌اند.


استارتاپ ویکند، رویدادی آموزشی- تجربی است که سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود. در این رویداد، شرکت کنندگان صاحب ایده گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.


براساس این گزارش، امسال قرار است بیش از 30 رویداد کارآفرینی در سراسر کشور (با مشارکت 3500 نفر خلاق و نوآور و صاحب ایده) و دو دوره شتابدهی (با معرفی 20 استارتاپ جدید) برگزار شود.


شتابدهنده‌ها مراکز حمایت و سرعت‌بخشی به توسعه کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) هستند که ایده‌های منتخب رویدادهای استارتاپ ویکند و کارآفرینان مشتاق می‌توانند از طریق برنامه‌های آموزشی، سرمایه اولیه و فضای کار این مراکز به توسعه ایده‌های خود بپردازند.


بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در استارتاپ ویکند گردشگری تهران می‌توانند با شماره تلفن 44873715 - 021 تماس بگیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
نازي
Poland
12/03/1394 - 20:57
0
0
ممنون خيلي اين مطلب به من کمک کرد
پر بازدیدها
آخرین اخبار